Home / Mijn OUT! en faq's

Mijn OUT! en faq's

| Mijn Out! | | Veelgestelde vragen | Handleiding |

De (extra) mogelijkheden van Mijn OUT!

Lees onderstaand de mogelijkheden achter uw inlog op Mijn OUT! Met behulp van uw klantnummer/OUT!-nummer verkrijgt u toegang tot uw account (klik: Mijn Out!).

N.B.: vergeet u uw reis- en/of annuleringsverzekering niet?
Sluit ter voorkoming van een eventuele dekkingsbeperking uw reis- en/of annuleringsverzekering tijdens de boeking van uw OUT!-vakantieverblijf af. De afgesloten verzekering wordt dan op uw originele bevestigende reserveringsnota vermeld en u kunt een beroep doen op onze bemiddeling voor u bij Europeesche!

Heeft OUT! u uw reservering al gefactureerd en had u nog geen verzekering afgesloten? Verzeker u dan nu zelf, direkt online bij Europeesche Verzekeringen via deze link: online verzekeren bij Europeesche Verzekeringen verzekeren bij Europeesche Verzekeringen (gebruik uitsluitend deze link om bij een onverhoopte claim aangaande Uw OUT!-boeking onnodige discussie met Europeesche te voorkomen)

1. Inzage in uw reserveringen/betalen van facturen

Selecteer uw reservering en klik op 'factuur'. Hier vindt u de gegevens zoals wij u die ook per email of per post hebben bevestigd. Eventuele openstaande posten kunt u online/realtime betalen middels iDEAL, het betaalsysteem van Rabobank, ABN, Postbank, SNS/Fortis enz..

2. Inzage in/afdrukken van uw reisbescheiden (vouchergegevens/route)

Zodra uw reservering betaald is, ontvangt u van OUT! Vakantiehuizen per post of email (afhankelijk van de ons ter beschikking staande adresgegevens) alle reispapieren. OUT! kan zich voorstellen dat u erg nieuwsgierig bent naar het exacte adres en de routebeschrijving van Uw vakantiehuis. Bij volledige betaling van uw verblijf kunt u met de button 'Voucher' uw voucher inzien/afdrukken. Op deze manier bent u in lastminute- situaties ook niet meer afhankelijk van de vouchertoezending per post! Ideaal in lastminute situaties.

3. Invoeren van uw reisverslag

In veel vakantiehuizen ligt een gastenboek, vaak een bron van inspiratie voor wat te doen in Uw vakantie. Het is daarom jammer dat u zo'n gastenboek pas kunt lezen als u ter plekke bent. OUT! doet het daarom anders. Selecteer uw verblijf, klik op 'vakantieverhaal' en geef uw vakantiebevindingen weer. Andere vakantiegangers kunnen op deze site bij het betreffende huis uw ervaringen lezen en er van profiteren! De vakantieverhalen zijn natuurlijk altijd een momentopname maar staan wel tot in lengte van dagen bij de bewuste vakantiewoning. OUT! past geen verhalen aan maar stelt daarom wel eisen aan de plaatsing: verhalen met onwelvoegelijk taalgebruik en/of met aantoonbare onjuistheden worden uiteraard niet geplaatst. Hetzelfde geldt in principe voor verhalen met klachten welke tijdig en correct zijn gemeld én uiteraard opgelost en dus niet van invloed zijn op toekomstige verblijven. Hetzelfde voorbehoud geldt voor niet gemelde en oplosbare klachten. De beoordeling van het voorstaande (onderwerp van de klacht en de klachtafhandeling) kunt U doen met het 'Tevredenheidsonderzoek' (zie punt 4). Alle scores (ook de negatieve en van alle gasten) worden door OUT! bij de betreffende woning gepresenteerd. Wij vermelden bij uw bijdrage alleen naam en vakantieperiode (en geen adres- of andere contactgegevens).

4. Uw medewerking aan ons tevredenheidsonderzoek/enquete

Omdat OUT! Vakantiehuizen een optimale kwaliteit van haar dienstverlening en vakantiehuizen nastreeft, is OUT! bijzonder geïnteresseerd in de mening van haar gasten. Na verblijf wordt daarom iedere gast van wie wij een emailadres hebben, per email uitgenodigd om een vragenformulier in te vullen. Daarvoor kan de link in de email worden gebruikt of onder uw reservering de button 'Enquete'. Deelname is mogelijk tot één maand na de laatste verblijfsdag. Op die manier kunnen wij tijdig reageren op de signalen van onze gasten. Deelname is anoniem ten opzichte van de verhuurder. Deze mensen krijgen ten behoeve van de eigen kwaliteitsbewaking slechts totaalscores te zien. Per huis vindt U de scores onder de link 'klanttevredenheid'.

5. Inzage in uw persoonsgegevens

Zowel conform de Wet Bescherming Persoonsgegevens in het algemeen als de ANVR-voorwaarden in het bijzonder, verkrijgt U (boekers en niet-boekers) via de menu-optie 'Mijn gegevens/inlog' middels uw klantnummer en postcode, inzage in de door ons gevoerde persoonsgegevens. Telefoonnummer en emailadres kunt u desgewenst zelf wijzigen. Ook kunt u aangeven of u in de toekomst wel of geen reclame van OUT! en/of haar promotie-partners wenst te ontvangen. Let op dat u ook niet meer automatisch de nieuwe OUT! Vakantiegids ontvangt wanneer u het vinkje bij OUT! weghaalt. Gelieve ons voor overige wijzigingen schriftelijk/ telefonisch/per email te berichten. Bij OUT! Vakantiehuizen verzendt u uw gevoelige persoonsgegevens via door Geotrustr QuickSSL- beveiligde verbindingen. Creditcardgegevens worden na eenmalig gebruik door de maatschappij versleuteld. Wanneer u deze website bereikt via een van onze promotiepartners op het internet (doorlink naar OUT! Vakantiehuizen van de website van de partner) KAN het zijn dat op uw machine een zgn. cookie wordt geplaatst. Dit is een klein tekstbestandje op Uw harde schijf die het ons na uw reservering mogelijk maakt de eerder genoemde partner te belonen voor het doorlinken naar onze site.

| Mijn Out! | | Veelgestelde vragen | Handleiding |