Verhuren via OUT! Vakantiehuizen
Uw vakantiehuis verhuren
U exploiteert één of meerdere vakantiewoningen of een groepsaccommodatie? U heeft een particulier vakantiehuis of u heeft zakelijk als makelaar, agentschap, vakantiepark e.d. het eigendom van en/of beheer over één of meerdere vakantiehuizen? Ervaar hoe u in samenwerking met OUT! Vakantiehuizen uw rendement op professionele wijze kunt optimaliseren. Dat kan door op deze website te adverteren tot een verregaande samenwerking waarbij u uw reserveringsplanning 'real time' met OUT! Vakantiehuizen deelt.. Onder het simpele principe: 'wie het eerst komt, het eerst maalt'. Het beheer van de OUT!-reserveringsplanning kan zowel handmatig met behulp van een persoonlijke inlog of automatisch middels IT-oplossingen (XML-feeds e.d.).
Professioneel verhuren via OUT! Vakantiehuizen
Het zelfstandige en onafhankelijke OUT! Vakantiehuizen verhuurt sinds 1999 vakantiehuizen in heel Europa aan met name de Nederlandse en Vlaamse vakantiegangers. Inmiddels is een waardevol gastenbestand opgebouwd van ongeveer 200.000 families. Deze families brengen hun korte of langere vakanties, weekendjes-weg enz. op basis van zelfverzorging door in de bij OUT! aangesloten vakantiehuizen. Deze worden veelal geboekt onder de belangrijke financiële zekerheid van de SGR en een aanvullende schadeslogiesverblijven voor de gast. Zo zijn de wederzijdse aansprakelijkheden van huurder en verhuurder via OUT! Vakantiehuizen optimaal geregeld. Dit is een belangrijke reden dat ook zakelijke partijen, zorginstellingen enz. OUT! Vakantiehuizen voor bijv. de midweken goed weten te vinden.
OutVakantiehuizen.nl presenteert verder accommodatie van adverterende verhuurders met eigen voorwaarden van bijv. alternatieve branche-organisaties zoals de ANVR.
Wat kost de samenwerking met OUT! Vakantiehuizen?
Uitgezonderd in geval van bepaalde advertentievormen werkt OUT! Vakantiehuizen in principe op basis van 'no cure, no pay'. Dit houdt in dat een verhuurder alleen een vooraf overeengekomen provisie verschuldigd is, indien er daadwerkelijk via OUT! Vakantiehuizen wordt verhuurd. De hoogte van de provisie is afhankelijk van wat de verhuurder voor welke accommodatie van OUT! verwacht. Bij de online aanmelding van een vakantiehuispresentatie is minimaal een symbolisch bedrag verschuldigd om niet-serieuze input aan de poort te weren en ter verkrijging van de identificatie/bankgegevens van de aanmelder ten behoeve van de facturatie van de later bij boeking op het vakantiehuis veschuldigde provisie.
Provisie is 'no cure, no pay'-promotiebudget
De provisie vormt het promotiebudget. De provisiehoogte bepaalt daarmee o.a.:
-de hoogte van kortingen binnen het loyalty-programma voor OUT!-gasten;
-de mate waarin een vakantiehuis voor joint promotions met OUT!-partners in aanmerking komt;
-de mate van Search Engine Advertising (SEA);
-de hoogte van commissies voor OUT!-partners zoals affiliates, reisburo's en samenwerkende touroperators;
-de mate waarin een vakantiehuis daadwerkelijk exclusief bij OUT! en onder de OUT!-voorwaarden kan worden aangeboden.
Gelijke verhuurprijzen/geen toeslagen
Het is van groot belang dat de vakantiehuisverhuurder en OUT! Vakantiehuizen ten opzichte van de gast een gelijke prijs hanteren. Daarom werkt OUT! niet met toeslagen op de verhuurdersprijs en werkt OUT! dus met een laagste-prijs-garantie. Anders wordt afbreuk gedaan aan de toegevoegde waarde van OUT! voor de gast. Toegevoegde waarde die in essentie gelegen is in objectief gecontroleerde kwaliteit, extern gewaarborgde garantie, aansprakelijkheid en financiële zekerheid. Daarnaast ervaart de OUT!-gast uiteraard het nodige extra zoek- en boekgemak in termen van selektiemogelijkheden, adviesmogelijheden, diverse veilige betaalmogelijkheden (iDeal, creditcard enz.). Toegevoegde waarde vormt de basis om in het belang van alle OUT!-verhuurders te investeren in onderhoud en uitbreiding van het OUT!-gastenbestand.
Hoe promoot OUT! Vakantiehuizen uw vakantiewoning(en)?
Met de website OutVakantiehuizen.nl richt OUT! Vakantiehuizen zich aktief op de Nederlandse en Vlaamse markt. OUT! Vakantiehuizen richt zich in het algemeen op gezinnen/families maar kent ook gerichte doelgroepstategieën op (semi-)zakelijke parties zoals ondermeer (zorg)instellingen.
Online/direct selling
Zoals reeds kort aangehaald, is het OUT!-gastenbestand van 200.000 families opgebouwd en wordt dit onderhouden met onze 'direct selling-'aktiviteiten in de vorm van loyalty-akties, joint promotions, affiliate marketing, emailmarketing (inclusief de nieuwsbrief 'Altijd Vakantijdtijd'), SEA enz..
OutVakantiehuizen.nl wordt daarnaast continue en zeer gericht geoptimaliseerd in het kader van de Search Engine Optimization (SEO). Denk bij dit laatste aan het beheer van structuur en content van de website, strategisch adverteren, linkbuilding, bloggen/het extern plaatsen van artikelen en sociale media-aktiviteiten.
Sociale media
De sociale media-aktiviteiten van OUT! verdienen een aparte vermelding. OUT! kent namelijk een waardevolle Twitter- en met name
Facebookpagina.
Gezamenlijke akties
Vaak betrekt OUT! Vakantiehuizen haar verhuurders aktief bij met name de sociale media-akties. Dit heeft de verhuurder een goede mogelijkheid om de eigen accommodatie binnen het OUT!-bestand te profileren. Daarnaast kan een verhuurder met diens inlog op het systeem van OUT! Vakantiehuizen ook zelf kortingsakties op de website van OUT! initiëren. Deze akties worden door OUT! en haar promotiepartners extra onder de aandacht van het publiek gebracht. Verhuurders hebben met de genoemde inlog 7x24 uur 'real time' zicht op het resultaat en de complete financiële (reserverings)afhandeling.
Offline promotie
Offline ondersteunt OUT! Vakantiehuizen haar internetaktiviteiten met seizoensgebonden advertenties in met name 'special interest'-bladen. Ook worden met regelmaat flyers/reischeques onder bijzondere doelgroepen verspreid en worden vanuit de dikke vakantiejaargids zoals deze 10 jaar lang is uitgegeven, vakantiehuisselekties opgenomen in themabrochures.
Indirekt en internationale marktbewerking
Indirekt bewerkt OUT! Vakantiehuizen de markt middels samenwerking met diverse reisburo's en collega-touroperators. Via de touroperators worden ook buitenlandse markten bediend. Het OUT!-reserveringssysteem is namelijk 4-talig opgezet en vakantiehuispresentaties zijn in zowel het Nederlands als Frans, Duits en Engels beschikbaar.
Meer informatie
Lees
hier over de 3 hoofdvormen van samenwerking met OUT! Vakantiehuizen, maak stapsgewijs uw keuze en stel uw webvermelding online op!
Wilt u liever geholpen worden of wilt u ons andere/bredere voorstellen doen? Neem grust per telefoon/mail contact met ons op.Stuur ons een mail (info@outvakantiehuizen.nl) met wat meer informatie over uw vakantiewoning(en): beschrijving, foto's en prijzen of een webadres met deze deze informatie op een huidige website. Op basis daarvan proberen wij een inschatting te geven van wat wij voor u zouden kunnen betekenen. Indien mogelijk sturen wij direkt een pro forma-samenwerkingsvoorstel. U beschikt dan direkt over alle voorwaarden en een gedetailleerde uitleg van hoe e.e.a. funktioneert.
Meld hier uw vakantiehuis online
aan!
Exclusieve aanbiedingen voor vakantiehuisverhuurders